i'll never let you down

Jag har nog aldrig i mitt liv tidigare varit så extremt trött på kyla. Nu har vi haft snö/kyla här ända sedan dagen innan jul, jag menar, come on, lägg ner? Vi har förstått nu, snö finns blablabla... Jag vill kunna använda min skinnjacka utan att frysa röven av mig, jag vill kunna gå i bara ben och linnen, men istället måste man ha på sig praktiskt taget alla tröjor man äger, långkallingar under jeansen och tre lager raggsockar. Hur kul är det liksom? Jaja, ska sluta klaga för hur trött jag än är på det så får jag ändå erkänna att det är ganska fint. Dessutom har jag min duktiga Anton som hjälper mig att hålla kylan borta. Han är som en solfågel, med osynliga vingar.



Och sen på tal om ingenting annat, what's up med nya blogg.se's designgrej? Haha tyckte det bara var helrörigt, men man vänjer sig antar jag.

Och till sist en liten update, mitt internet funkar inte riktigt, sitter inne på grannens internet fy mig, men det blir iallafall lite sämre uppdatering framöver på grund av detta.

xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...