It will be fine leave all of my cares and stress behind, but I will miss you



Gud vad jag är trött idag! Imorse var det upp tidigt för hela familjen skulle till Köpenhamn och bara vara tillsammans, dock blev det ändrade planer och lite impulsivt stack vi istället till Helsingör. Nu är första gången jag verkligen tar det lugnt efter en heldag där! OM jag är trött i benen, men kul har jag haft och visst är det roligt att gå i affärer utan pengar? Wohoo.. Nu ska jag iallafall försöka mysa med Anton så det räcker i 2 veckor framöver. Inatt är nämnligen sista natten vi har tillsammans innan jag åker till Kreta. Sad but true.

xoxo, missbuttercup



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...