They'll remember our smiles 'cause that's all they've seen

Sitter och pillar på datan och förbereder bilder på kläderna som jag ska sälja. Kom hem från Köpenhamn igårkväll men orkade inte skriva något då. Hade fullt upp med att packa upp och städa undan lite. Men Köpenhamn
var trevligt. Var på tivoli, zoo och gick på Ströget. Bilder kommer antagligen in senare, men lovar inget för då brukar det inte bli något.

Till min stora förvåning blev det inte så mycket shopping i Danmark men fick med mig en liten påse iallafall och när jag kom hem väntade ett paket från Nelly på mig med skorna från förra inlägget. Riktigt nice! Vet inte riktigt när jag ska ha dem på mig dock men jag kommer nog på något.



Nu funderar jag på att be A köra med mig till Finjasjön så att jag och han kan sitta där och bara sitta en stund. Blir kanske ett kvällsdopp också om det inte är allt för kallt i vattnet.

xoxo, missbuttercup

Postat av: ida

sv: jag har köpt den på RIO :) hur mår du?

2010-07-24 @ 21:55:10
URL: http://larvvig.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...