to survive you must be mad as a Hatter, which luckily I am


Idag är dagen som jag väntat på i mer än 3 år, premiären för Alice in Wonderland på Tim Burtons vis. Jag har alltid älskat Tim Burtons filmer och när jag fick reda på att han skulle göra en Alice in Wonderland blev jag så glad att jag hoppade upp och ner, att jag skulle gå på premiären var en självklarhet. Tyvärr blev det inte så, istället blir det till att se den i 3D på lördag. Det kommer bli pure awesomeness.

På tal om något helt annat så kom världens finaste klänning på posten idag.
DEN VAR SÅ FIN SÅ JAG VISSTE INTE VAR JAG SKULLE TA VÄGEN.
Helt... helt underbar. Men när jag testa den gick det inte att knäppa hela. Inser ni sorgen i det ögonblicket? Så från och med idag ska jag äta nyttigare och träna mer, ALLT för att få på mig klänningen! Denna gången ger jag mig inte!

xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...