you still broke my heart and stole my sun

I en stad med inte så många invånare är det lätt att stöta på människor som man en gång blivit sårade av. Människor som man kanske helst inte vill träffa, och allt mindre prata med. Idag var det en sån dag när jag lät mig själv både prata och träffa den personen som sårat mig mest någonsin, och det konstiga var att det kändes som om jag aldrig blivit sårad av honom och att det 8 månader stora hålet inte fanns.

Ett träningspass och en cola vanilj senare så undrar jag fortfarande vad som egentligen hände idag. Visst vet jag att det är en speciell dag idag. Jonna fyller 19, jag och Anton har varit tillsammans i två månader, både skolan och dansen började men jag kunde aldrig listat ut att allt som hände idag skulle kunna hända.

Mmmmmmmmmmmmmmhm.Såattteeee...

Första skoldagen efter en vecka kändes okej. Ett litet minus är bara att mer eller mindre hela skolan håller på att rasa samman på grund av för mycket snö. Men ett plus är att jag äntligen fått träffa mina fina tjejer igen och att snön håller på att tina bort.

Så om man binder samman dagen lite snabbt så kommer man fram till att den har varit ganska bra ändå.

2 månader med Anton idag.

ciao


Postat av: Gunilla

Sötaste!

2010-03-02 @ 12:13:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...