You're in my head like a song on the radio

När man äntligen börjar få vårkänslor och vaknar av att solen lyser är det inte konstigt att man drömmer sig bort till korta byxor och skinnjacka. Men mitt i allt drömmande händer något som förstör allt. Det börjar snöa igen. Drömmarna försvinner och verkligheten hinner ifatt. 



Någon frågade mig vem min röst gick åt i melodifestivalen. Från början tyckte jag Eric men efter att ha lyssnat på Salem Al Fakir några gånger insåg jag att den borde vinna. Tyvärr vann den inte men det kan inte alltid gå som man hoppas.

Sen finns det, icke att förglömma, en söt kille som heter Anton S och han är feting bra.



Jag är så glad att jag har dig. Som räddar mig ifrån dysterheten i denna kyla och som promenerar med din hand i min i vägarnas slask och ensamhet. Tack för att du är den enda som är som dig.

Hoppas alla har haft en bra helg ♥
xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...