drenched in vanilla twilight

Jag tror inte att jag är ensam när jag säger att denna dagen har varit fylld av lycka.
För det första sken solen och jag kan inte minnas när den senast gjorde det. Dessutom hade jag sovmorgon så en bättre start på dagen gick nog inte att få. I skolan hände inte så mycket mer än att jag för första gången någonsin fick VG av Ola Windell och enligt mig var det värt att fira. Så därför blev det till att dricka årets första glas med påskmust och även testa ballerina kladdkaka. Jag förstår inte varför ingen har kommit på det tidigare, det var nämnligen något av det godaste jag någonsin ätit. 5/5 Toasters.


min underbara vovvsing

Nej nu ska jag nog göra mig iordning o sova lite. ciao!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...