My heart is in pain, but I'm smiling for you.

Idag började min sista seriösa veckan i grundskolan. Det känns awesome att det snart är slut, men samtidigt sjukt stressigt. Jag HATAR att stressa och jag HATAR att få reda på att vi har prov dagen innan vi ska ha det. Am i doomed to fail? Musikhistoria är inget som man kan i huvudet heller. Ne, men nu ska jag inte klaga. Religionsprovet på torsdag kommer gå bra och det kommer resten av veckan också, i hope!

På tal om något helt annat.Tyskland förra veckan var LEGEN… waaaaait fooor iiiiiit… DARY!! Många bilder utlovas i nästa inlägg, så wait and see!

Nu måste jag plugga vidare på wienklassicismen och allt annat roligt som döljer sig i musikhistorians värld. OKEJ. Sluta. Skriv. Nu. Matilda. pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...