Jag behöver hela mig, så jag kan ge dig hela mig





Om ni undrar varför det är väääldigt segt med update just nu så är det för att jag funderar på att flytta min blogg till en annan bloggadress. Dock tar det väldigt lång tid att flytta över allt så istället för en flytt blir det kanske bara till att byta design. Känns som jag haft denna designen sjukt länge så börjar bli trött på den. Vad tycker ni behålla eller göra om?

För övrigt sitter jag just nu och lyssnar på Daniel Adams-Ray - Förlåt att jag aldrig sagt förlåt  och önskar att jag var någon annanstans än i skolan så jag skulle kunna vråla med i varenda vers. Är inte lika modig som Gabby som sjunger med så att alla hör i alla låtar som hon lyssnar på. Undrar om hon är medveten om att folket hör?

Aja, nu väntar en förhoppningsvis fin helg med släkt och vänner. Håller tummarna på att det kommer ut fler inlägg inom kort! TTYL


Postat av: Bessy

Hahah va gulliga ni e tillsammans ;D

Min blogg is back in business :P hahah

2010-11-22 @ 22:24:00
URL: http://bessymannen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tur att du har anton..

2010-11-24 @ 18:18:45


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...