Feelin' so fly like a G6





Godmorgon(?) mina fina läsare!
Just nu sitter jag i vårt nyligen julpyntade klassrum och planerar vad som händer i helgen (godis som räcker till ett halvt land ingår i planerna, omnom) och som det ser ut just nu kommer det bli en riktigt fin helg! Bland annat Nova i Lund står på schemat. Myspys!

Måste bara säga att jag är sjukt godissugen! Tycker det är sjukt orättvist att allt som är gott är onyttigt. Speciellt Marabou's caramel crisp borde vara nyttigt. Förstår ni hur bra alla skulle må då?!

Nej nu känns det som jag inte har något vettigt att skriva om här egentligen men ikväll kommer ett nytt inlägg! Tänkte nämnligen lägga ut en liten önskelista. Intressant eller? Kanske inte, men stay tuned!




Far east movement - Like a G6






Postat av: Cass

Hej! Var du intresserad av väskan? nr 30.

/ Cass

2010-11-30 @ 16:59:58
URL: http://salebycass.blogg.se/
Postat av: Cass

Okej, jag förstår :)

2010-11-30 @ 18:28:42
URL: http://salebycass.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...