Klubben är ett slagfält, fast för prinsar och prinsessor i ett krig som aldrig bryter ut.



Fredagen var hur bra som helst på alla sätt och vis. Blev utgång med mina fina brudar, Ida och Annie. Hade extremt roligt, kom ihåg att ni är guld värda och att jag gillar er väldigt, väldigt mycket.

Igår tog jag det lugnt och laddade upp kroppen efter en lång skolvecka, var i Kristiansdag en runda med Anton men inget fick följa med hem. Hade hoppats på iallafall en liten påse men att veta att ett litet paket kommer hemskickat till mig imorgon får mig lite gladare.

Något annat som får mig gladare är att dansen började idag. Var sjukt skönt att börja träna igen! Vi dansar till denna låten:

 

Nu är det pluggande som gäller för hela slanten. Ska försöka få in några lite mer värda inlägg imorgon.

 

TTYL, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...