19th day - Hör du hur dom sjunger?

Day 19 - A song from your favorite album

Mitt favorit album är " Det Snurrar I Min Skalle " som släpptes 2007 av Familjen, Hässleholms stolthet!
Alla låtar på skivan är så himla välgjorda och underbara. Kan lyssnas på om och om igen.

Att Johan "Familjen" Karlsson kommer från Hässleholm gör ju inte skivan sämre heller.
Hans pappa var min idrottslärare ett tag, hans mamma jobbade jag hos och under starten av hans karriär så spelade han på vår skola och lärde oss hur han skapade sin musik.
Awesome!

Den här låten är en av mina favoritlåtar och heter samma sak som skivan.
Låten håller i sig i alla lägen och går inte att tröttna på, dessutom är musikvideon asball!
I lööööve the crazy lady!
En låt från mitt favorit album är...

Familjen - Det Snurrar I Min Skalle




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...