22nd day - Vem la sorgen i dina ögon?

Day 22 - A song that you listen to when you're sad

Lasse Lindh är världens bästa medicin när man är ledsen så självklart är det hans musik jag lyssnar på!
Jag skulle kunna skriva 10 000 ord om hur mycket jag älskar Lasse Lindhs musik utan att få med varenda liten känsla. Lasse Lindh är min kung! Han har hjälpt mig genom många stunder.
Jag har inte en speciell låt som jag brukar lyssna på utan det är hela hans playlist som går på repeat när jag är ledsen.
Men om jag måste välja en låt att lyssna på när jag är ledsen så är det helst...

Lasse Lindh - Tunn



Känner att jag måste dela med mig av hans underbara lyrics när jag ändå är igång!

Jag såg dig där på färjan, du såg så trött och tunn ut.
Som ett spöka bland isflak. Som om du tappat livet

Åh du brukade lysa upp alla rum du gick igenom.
Och du kunde smälta mitt hjärta bara genom att le.

Du var den sista på jorden jag trodde skulle slås ner
Vem la sorgen i dina ögon? Vem stal ditt ljus?

Åh du brukade lysa upp alla rum du gick igenom.
Och du kunde smälta mitt hjärta bara genom att le.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...