27th day - The river flows in you

Day 27 - A song that you wish you could play

Den här låten har jag lagt ut en gång förut på min blogg men det var ett bra tag sen så det minns säkert ingen.
Men den är så himla vacker så den förtjänar ett inlägg till.
De flesta känner nog igen den ifrån filmen Twilight där den är känd som Bella's Lullaby. Tänk att bara kunna sätta sig framför ett piano och spela den här låten. Det skulle jag vilja kunna göra. Får rysningar i hela kroppen. 
Låten är...

Yurimo - River Flows In You



Challenge's accepted!
Att lära mig den här låten på piano hamna nu på min "Att Göra Innan Jag Dör"-lista, dock känner jag ingen som har ett piano? Hmm... Näe, nu blir det Zumba!
TTYL




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...