Favorite apps!


Idag tänkte jag dela med mig av mina favorit appar just nu.
Oftast byter jag favoriter vecka för vecka, men just nu är det;
1. Angry Birds. Bland de roligaste spelen jag spelat, och jag vet inte ens varför. Prova det och du är fast.
2. Facebook/internet. Det säger sig självt.
3. Tap Zoo! (litegrann som Farmville, fast man bygger ett zoo.)
4. The Smurfs' Village. Man bygger en by till Smurfarna. Namnet förklarar sig själv.
5. Tap Zoo Christmas! Som vanliga Tap Zoo fast med vinterdjur.

Har du inte dessa appar? Ladda ner dem nu!
Nu blir det träning för min del. TTYL


Postat av: Bessy

Åh.. jag vill ha en ny mobil :(

2011-04-04 @ 21:50:49
URL: http://bessymannen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...