New in



Ny topp från ONLY Love!
Efter mycket letande hittade jag äntligen denna underbara topp! När jag väl hittade den fick jag reda på att affären endast hade tagit in en topp för att de egentligen inte skulle sälja den.
Så nu är jag den enda i Hässleholm/Kristianstad som äger världens finaste partytop från ONLY Love (än så länge, om man inte har köpt den någon annanstans såklart).
Ibland har man tur!




Köpte även sommarens hetaste solglasögon, ett par påfågelöronhänge och ett litet Hello Kitty lipbalm!
Solglasögonen kommer från Cubus. Matildiga till 1000!
En annan sak som är new in som inte är med på bilderna är min piercing i brosket uppe på örat, har velat ha det länge nu men aldrig fått. Efter mycket tjat gick mamma med på det och I love it!

Igår fick även ett nytt minneskort följa med mig hem så nu fungerar bloggandet som det ska igen!

Nu ska jag göra vid mig inför skolan. Börjar 12 och slutar 1. Inte fy skam.
TTYL




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...