Nova

Nu är jag hemma igen!
Det är så fint väder att det.. pirrar i magen. Snälla, låt våren komma på riktigt nu!
Okej tänker du, varför sitter du framför datorn om det är så fint väder?
Jo, jag är ju en "hårt" arbetande ung kvinna nu för tiden, så jag behöver... vila.

Blev inga inlägg här igår kväll för att jag och Anton var hemma hos Erik Persson och hälsa på hans nya underbara hund Nova. Jag blev helt förälskad, en japansk spets ska jag ha när jag blir äldre!
Stannade hos honom ett tag och snackade lite skit, nej inte avföring, och när vi kom hem såg vi på Gullivers resor.
Jag hade inte med mig kameran så ni får leva med mobilbilder...
Men idag blir det bloggande som vanligt!

Får nog ta och gå ut i solen en stund nu och vila där istället.
TTYL






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...