She's a maniac, maaaaaniac on the floor...



... and she's dancing like she's never danced before.

Jag är pepp på sommar NU. Skulle verkligen inte tackat nej till värme, daisy dukes och bruna ben. 
Speciellt inte det sista...
Var på badhuset med klassen idag och då kom jag på en sak. Jag älskar att få visa upp mina vinterbleka kropp för allmänheten! Skämt åsido. Vill vara brun. Nu.

Ska dock inte gråta och spela fiolmusik för att jag är blek! Näe, istället blir det pizza och lite Flashdance musik.
Sitter ganska fint? Sitter ganska fint.
TTYL

upd.
Om exakt en månad är det showdansuppvisning!
Vill du se mig med peruk och kroppsstrumpa så är det nog på tiden att du köper biljetter!
end of upd.


Postat av: anton

saknar du inte något på de vänstra fingrarna? ;) råder alla att kolla på bilden och handen till vänster om det är något som inte stämmer jämfört med den andra handen :D puss på dig ;) <3

2011-04-07 @ 17:45:48
Postat av: Matilda

Nu ska du vara snäll mot din flickvän, Anton :( ... Jag trodde vi var vänner?

2011-04-07 @ 17:48:49
URL: http://missbuttercup.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...