Daisy dukes, bikinis on top!



Mmmhhmm... Vilken fin bikiniöverdel jag hittade när jag skulle beställa hem ett par nya Converse.
Hade jag inte redan beställt hem en hade denna fått hamna i shoppingkorgen.
Riktigt fin!
Önskar att jag hade haft ett helt rum fullt av pengar! Som Joakim Von Anka! Då skulle jag inte ens tveka att klicka hem den. Fast då skulle jag nog beställt hem Juicy Coutures volangbikini också.
Världens finaste bikini verkligen! (Bilden under!)

upd.
Fick en fråga om hur mycket bikinin kostade. JC bikinin finns att köpa på Asos.com för 80 respektive 90 £ per del!

PS. Tog lite nya bilder till bloggen idag så snart slipper ni mina "opersonliga" inlägg.
TTYL


Postat av: rebecca

Nej tyvärr säljer jag dom i par, men dom gröna runda stora är i exakt samma modell bara att dom är gröna utan påfågelfjärden, dom säljer jag styckes vis :)

2011-04-06 @ 13:03:32
URL: http://rebeccanymo.blogg.se/
Postat av: rebecca

100 kr paret kostar dom, frakten går på kanske 15-20 kr, lämna bara din adress, ditt postnummer, stad och namn :) Innan jag skickar iväg något så vill jag ha in pngarna på mitt konto.

2011-04-06 @ 13:42:37
URL: http://rebeccanymo.blogg.se/
Postat av: rebecca

Du kan absolut skicka pengar i kuvert, men jag skickar först smyckena när jag ser pengarna. Och dom stora gröna kostar just nu 60 kr paret och 50 kr styck, så dom är ännu på extra pris. Men dom röda stora kostar 100kr paret.

2011-04-06 @ 13:59:19
URL: http://rebeccanymo.blogg.se/
Postat av: rebecca

Råkade skicka en tom kommentar... Är din hotmail [email protected] för då har du får ett mejl av mig nu :)

2011-04-06 @ 14:42:32
URL: http://rebeccanymo.blogg.se/
Postat av: Palm

Den vita var inte snygg :O den rosa var finare :O fast den vita har inga band det har den rosa :/ annars var dom andra fina :) tror du hade passat i dom alla :)

2011-04-06 @ 19:16:06


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...