Tips! Tips! Tips!


En sak som nog de flesta vet är att underlack är JÄTTEVIKTIGT för att inte få missfärgade naglar när
 man t.ex. målar de svarta eller röda. Men slarvig som jag är så glömde jag helt bort detta och jag är antagligen inte den enda som gjort det. Därför tänkte jag nu tipsa alla er som är lika glömska som jag.
Det går nämligen att få naglarna vitare igen när skadan är skedd.

Du behöver:
- En nagelborste
- Tandkräm med flour

Allt du behöver göra nu är att skrubba och borsta naglarna med tandkrämen.
Eftersom flouret är blekande blir dina naglar sakta men säkert vitare!
Lycka till!


Postat av: ronjja

grymt tips. det ska jag testa :)

2011-08-17 @ 16:10:43
URL: http://ronjjazetterberg.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...