Tisdag

Då var jag äntligen klar med den största delen av mitt historia arbete!
Känns som jag spenderar största delen av mitt lov med skolböckerna uppslagna, trodde lov betydde att man var ledig? Aja, har iallafall haft en mycket trevlig eftermiddag idag med andi.
Finns trots allt en del positiva saker med att ha lov.

 
Minns ni förresten bikinin jag beställde på H&M för ett tag sen? Jag skrev att det var precis en sådan bikini jag letat efter men det är en SÅNHÄR, precis en sånhär bikiniöverdel jag vill ha! Den jag beställde har så små volanger på sig. Den här är perfekt.
Borde göra en själv om jag inte hittar..


Bild ifrån; We♥It

Imorgon ska jag förresten ut och söka sommarjobb! Håller en tumme att jag hittar något, två är tydligen otur?
Hmmm... Näe, end of words.


Postat av: Bessy

Orkar inte att lärarna ger oss läxor till lovet asså :S

2011-02-27 @ 20:53:56
URL: http://bessymannen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...