Lace and leopard

Känns verkligen som att jag tjatar ut er med allt mitt style & shopping-snack. Förlåt.. :( Men det är verkligen det jag brinner för just nu... Kände att jag var tvungen att visa er min underbara tröja som jag låg i min brevlåda förra veckan! How wonderful?! Helt klart en av mina favoriter! ♥

Jag har verkligen noll insperation just nu - för att det känns som att jag tråkar ut er!
Därför frågar jag nu, finns det något ni vill se mer av här på bloggen?


Postat av: Bessy

Fina kläder ^^

Hmm.. att du kanske pratar mer om dig själv.. lite vad du gör och nåt mer personligt kanske?

Du kan ju göra videoinlägg :)

2011-01-27 @ 22:18:45
URL: http://bessymannen.blogg.se/
Postat av: meinalay

Tjata ut oss mer Mattis :D

I lööööv it :D

2011-01-31 @ 16:24:09
Postat av: Matilda

Haha okej då får jag väl fortsätta med det för att göra dig nöjd ;)

2011-01-31 @ 16:25:38
URL: http://missbuttercup.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...