Resumé part II

April:






Jag var på björket med mina fina tjejer igen och påsklovet startade. Jag var på väla med min mamma och spenderade a lot of money. Den efterlängtade våren gav vissa väldigt varma dagar som spenderades utomhus i solen. Kvällarna spenderades för det mesta i danssalen, flera timmar av förberedelser inför showen stod på schemat. Jag såg Clash of the Titans i 3D med familjen och taggade inför den nya Terror on Elm street filmen! Dessutom övningskörde jag för första gången i hela mitt liv!

Maj:








Det var dags för showdansuppvisning och jag var så stolt över att äntligen få visa vad jag lärt mig för min pojkvän (som aldrig sett mig dansa förut), dock blev det ingen succé och jag gjorde massor av fel. 3 dagar senare var det dags för klassresan till Tyskland där vi besökte Sachsenhausen och gick en shoppingrunda i huvudstaden. Av någon anledning visade jag aldrig bilderna därifrån. När vi kom hem blonderade jag håret för första gången i mitt liv. Månaden avslutades med att min klass tog avslutningsfoto.

Juni:






Jag var på S!ESTA och såg Maskinen och Teddybears med världens bästa sällskap. Jag spenderade min sista vecka tillsammans med 9C. Vi nattvandrade, hade avslutningsmiddag och skakade rumpan på Björket. När avslutningen väl kom var jag tvungen att ta förväl till folket jag spenderat så mycket tid med och det var med tårar i ögonen jag sa hejdå. Jag började sommarjobba på Café Verum där jag stortrivdes och tiden rann iväg. Jag tältade för första gången i mitt liv på midsommar. Solen träffade jag inte på särskilt mycket då jag jobbade inomhus. Jag tog mig även tiden att skaffa en ny design på bloggen.

End of part II



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...