Resumé part III

Juli:







Jag och Anton firade 6 månader tillsammans och jag blev bara mer och mer kär. Min tid som sommarjobbare var över och mitt sommarlov startade. Det var väldigt varmt vilket ledde till att jag och min pojkvän var och badade mer eller mindre varje dag. Jag, Anton och hans familj åkte till Köpenhamn över helgen där vi gick på Ströget, Tivoli och Zoo. Jag var även på Ullared,i Helsingör och i Halmstad där jag spenderade pengar på sånt jag egentligen skulle klarat mig utan. I slutet av månaden åkte jag och min familj till Kreta där vi skulle spendera 2 veckor.

Augusti:







Jag var på Kreta där jag solade, badade och gjorde allt annat som man brukar göra när man är utomlands. När jag kom hem var det dags för min första dag på gymnasiet. Redan efter en vecka stortrivdes jag i INT1B. Mycket tid gick åt till att plugga men jag hann även med att åka till Entré med Anton och spendera en del av min lön.


September:

 




 

Jag var på ännu ett björket (antagligen det enda då jag inte varit så blek så jag har bländat folk i strålkastarljuset). Jag fortsatte som vanligt i skolan och det började visa sig att jag verkligen valt en hård linje. Detta tog självklart bloggen stryk av. Jag blev förälskad i Maraou Sensation's Caramel Crisp choklad, tips; smaka inte! Ni kommer bli beroende och tjocka! Jag fick hem min efterlängtade pälsväst och även skolkatalogen landade i brevlådan!

 

End of part III. Sista delen är på gång! Stay tuned.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...