Teacup puppies

Sitter i skolan för första gången på ett bra tag. Får hoppas att denna terminen går lika fort som förra så jag snart har lov igen! Tänkte vara lite effektiv och lägga in ett litet sött inlägg innan jag beger mig hemåt. Mina inlägg blir mer och mer ovanliga.

Jag menar bara, hur söta är inte dessa små underbaringarna?! Jag sitter och dör lite till bilderna! Tydligen kallas de tekoppshundar.Dessa hade jag mer än gärna velat haft. Kolla bara så söta bilder. ♥
Dom ser lite overkliga ut. Men jag avlider av söthet!
Cuteteacuppuppies.com



Postat av: Antons mamma

Vill haaaaa

2011-01-11 @ 14:42:22
Postat av: Matilda

I'll make you an offer you can't refuse!

Du köper en vit pomeranian till mig och har hemma hos er så lovar jag att jag kan diska varje lördag :)

2011-01-11 @ 16:54:29
URL: http://missbuttercup.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...