Våra brister gör oss till människor


Update;
Fyyy vad det är segt när man verkligen vill göra om sin design, så har man noll insperation. :(
Har så himla mycket annat i huvudet (måste städa garderoben, plugga, städa mitt rum, laga min byrå....kan fortsätta hela natten...) så mina designidéer kommer inte riktigt fram. Nej, det är nog bäst om jag stänger ner detta projektet för ikväll. Får se om det snart dyker upp en ny design eller inte! Får väl sjunka ner i min naturkunskapsbok istället med en påse chips och en burk guacamole bredvid mig.

TTYL :blush:


Postat av: Bessy

Hahah elr hur!! Finns en massa såna nu ju!!

Du kmr säkert på nåt jättefint :D

2011-01-12 @ 21:58:03
URL: http://bessymannen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...