When I get sad, I stop being sad and be awesome instead... True story!



Hey you guys!
Blev ingen uppdatering igår på grund av att jag var på bio igår med Anton och såg Green Lantern.
Är ju egentligen ingen Sci Fi-brud men åhh vad den filmen var bra och välgjord! Verkligen värd att se!
Måste erkänna att jag har en liten crush på Marvel's hjältar och dessutom är Ryan Reynolds sjuuukt snygg så det gjorde ju inte filmen sämre precis.
:blush:
Aja, just nu sitter jag och roar mig lite framför datorn, lazy Saturday you know. De flesta är antagligen och festar i Helsingborg ikväll men yours truly sitter hemma och myser istället. ♥
Näe, nu får jag runda av innan det blir för mycket text!
TTYL




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...