7 mars 2011








Denna dagen började inte särskilt bra. Vaknade tjugo minuter innan skolan började och det värsta jag vet är att stressa på morgonen! Fick skippa eyeliner och allt det där. Kände mig något skabbig, men det var samtidigt väldigt skönt. Vi får i alla fall hoppas att resten av veckan blir något bättre!


Nu sitter jag och försöker plugga. Help me!
Kom precis hem från dansen och idag var det riktigt kul! Det brukar det vara annars också men idag satte jag stegen jag alltid gör fel på annars. That'ssss right! You heard me! ;)
Jag älskart trots att jag gör fel ibland. Älskar att dansa, wiho!


Som ett litet avslut bjuder jag på bästa låten just nu.



Markus Krunegård - Hollywood Hills

TTYL


Postat av: Bessy

Jag hatar också att stressa på morgonen!

hela dagen brukar bli cp då D:

2011-03-07 @ 20:29:58
URL: http://bessymannen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...