Americano & Britain

Har fått kommentarer lite här och var där folk tycker att jag verkar beroende av flaggmönstrade kläder?
Därför tänkte jag visa min lilla "flagg"-samling för er så ni själva kan bedömma själva om jag är beroende eller ej.



Storbritannien kofta - Julklapp från Antons mamma importerad från Japan.
USA tröja - Antons födelsedagspresent till mig från Topshop.
"USA"-linne - Köpte i Stockholm på Bikbok.
USA-linne - Köpte på Bikbok i vintras.
Storbritannien linne - Köpte i Stockholm på H&M.

Sådär ja! Mer än så var det inte. Dock skulle jag inte tackat nej till ett par Topshop eller Bikbok shorts.
I länder som USA har det länge varit superinne med kläder som har den amerikanska flaggan Stars and Stripes på sig och jag är så glad att det börjar dyka upp mer och mer sånt här i Sverige! I love it!
Dock får det inte bli för mycket av det goda, utan det räcker som en liten detalj tycker jag.. Eftersom mönstret i sig redan innehåller olika färger, stjärnor, kors och ränder så blir det lättast att matcha till enfärgat.
Suuupernice till sommaren.

I ♥ Flagg-trenden.
TTYL


Postat av: Emil

Älskar linnéna Sjukt snygga ^^

2011-03-28 @ 20:55:17
Postat av: Anonym

2011-07-27 @ 11:41:16
Postat av: Lina Ljungberg

Hej kan du någon sida med bara England kläder och saker och smycken?

2013-11-01 @ 17:30:45
URL: http://linaljungberg.blogg.se/
Postat av: Lina Ljungberg

Hej kan du någon sida med England kläder och smycken och grejer?

2013-11-01 @ 17:33:37


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...