Dag 3 i Stockholm del 1












Ph1&2. Jag och Annie tog en mysig fika på Wayne's coffee. Latte med vitchokladsmak in my ♥.
Ph3&4. Klassen fick gå in i riksdagshuset och kolla runder. Här är bilder på de två olika kamrarna.
Ph5&6. Jag, Nanny, Linn och Tina sitter och väntar på vår riksdagsledamot som vi skulle intervjua.
Ph7-10. Jag, Mattias, Yasmin, Tina, Linn och Nanny intervjuade Hanif Bali. Riktigt trevlig människa!

Tänkte inte plåga er med massor av text idag så därför blev det lite kortare förklaringar till bilderna!
Nu har jag svenska i två timmar. Det vackra vädret får vänta :( ...
TTYL


Postat av: Bessy

Nice!! Ge mig den där tårtan? ;D

Tyckte jag såg er i tidningen också? Elr har jag fel??

2011-03-22 @ 17:49:17
URL: http://bessymannen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...