Dag 3 i Stockholm del 2 - SVT

















Ph1.Vi besökte SVT och var tvugna att ta en bild på den "berömda" ingången. Den var SUPERliten i verkligheten!
Och ja, där blåste en hel del...
Ph2-4. Vi fick se hur det såg ut där "Morgonsoffan" spelas in och vi fick även testa att sitta i den. Wiihoo.
Ph5&6. Vi fick även se var Sydnytt spelas in. Här är även en bild på vår söta guide Marijuana.
Ph7&8. Vi testade hur det gick till att spela in vädret så här står vi egentligen framför en grön vägg (tog kort på TV-bilden. Antagligen vet alla redan hur detta går till så det behövs ingen längre förklaring.
Ph9. Annie testade att vara nyhetsankare.
Ph10&11. Jag och Gabbie hittade vår stora barndomskärlek! Även vår lärare fastnade för denna kända figur!
Ph12. Jag och några dockor som jag inte vet var kommer ifrån? Någon som känner igen dem kanske?
Ph13-15. Vi var (som jag mobilbloggade om) på Skavlan inspelningen. Såhär såg lokalen ut in real life.
Fick inte ta bilder under själva showen så fick bli efter, tyvärr.

End of day 3!


Postat av: Emil

HAHAHA XD alla dom dockerna är från Bolibompa XD kommer ihåg att för typ 7 år sen så bad dom om såna typ XD hahahaha Ballt :D

2011-03-23 @ 17:56:08


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...