Faster Matilda




Igår 18.30 fick min bror och hans flickvän en dotter! En liten Noomi. Det betyder alltså att jag är faster nu.
Så himla kul och jag kan knappt vänta tills jag får träffa det lilla livet!
Har faktiskt aldrig varit i samma rum som en bebis,
ännu mindre rört någon så det här är verkligen något nytt för mig! :blush:

Här får ni njuta av två underbara bilder på min söta söta brorsdotter.
På den understa är hon 1 dag gammal och den översta är hon endast några timmar.

Hur go' är hon inte?
Min lilla mysis!
xoxo 


Postat av: Bessy

Aww va söööt!



sv; Hahah jaa :D

2011-03-19 @ 22:54:29
URL: http://bessymannen.blogg.se/
Postat av: anton

damn killer blick :O :D

2011-03-20 @ 22:43:38


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...