Obehaglig start på dagen!



När en i min klass pratade om denna artikel var jag tvungen att se den. Nu ångrar jag att jag titta över huvud taget. Igår tänkte jag inte på det men idag kunde jag knabbt gå på toa! Fick panik och trodde att ormen låg i vår toalett. Så sjukt obehagligt. Tänk att kolla ner och se en sådär STOR orm! Seriöst, alltså NEJ. Vill egentligen inte ens ha bilden på min blogg men var bara tvungen att varna alla att den kan vara nära.
Det stod till och med att de inte lyckats fånga den än... Tydligen är det supervanligt med ormar toaletten? Bäst att stanna hemma och göra sina behov utomhus!
Är det bara jag som är fjantig eller är bilden jävligt obehaglig? Vill kunna gå in på toan utan att hyperventilera...
:blush:

Tack Tina som fick mig att kolla på artikeln.
Nu ska jag dra mig mot skolan och försöka tänka på annat...
TTYL


Postat av: Mamma

fy vad äckligt! Man skulle ju dö! Men i vår toa finns inga ormar det lovar jag . Var skulle den komma ifrån? Detta händer kanske i hyreshus där någon som har orm har dålig uppsikt över den. Våra grannar har inga boaormar det kan jag garantera.

2011-03-30 @ 08:34:25


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...