Packar packar packar



Nu tror jag faktiskt att jag har med mig allt som jag behöver, får hoppas på det iallafall för det får inte plats mer i väskan! Kul att mitt iTunes inte fungerar heller så att jag kan få in låtar i min iPhone, det måste vara världens sämsta program! :thumbdown: Kommer bli himla långtråkigt på tåget så kommer antagligen somna. 

Mmmmhhhmmmm... Sååååattteeee

Ska försöka att inte handla massa onödigt nu när jag är iväg. Har ju trots allt 1 sopsäck + några små påsar med kläder som jag inte vill ha längre bakom min dörr..... Dessutom vet jag inte om jag får plats med ett enda klädesplagg till i väskan, men jag kan inte lova något!

Nu ska jag kriga vidare med iTunes. Jag ger mig inte!
Over and out!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...