Strawberry dreams


Lägg märke till vad det står på skeden! Någon som ser?

Åh, detta är nog det godaste jag vet.
Banan + jordgubbar + en skvätt yoghurt + grädde.
Smakar underbart och det är ju nyttigt också, förutom grädden då såklart.
;)
Satt för ett tag sen och avnjöt den här godingen som jag slängde ihop av det som står ovanför. Yummyumm säger jag bara! Nu är jag slut i hela kroppen, direkt efter att jag hade ätit denna föll jag nämligen in i en liten powernap och vakna nu.

Hela kvällen kommer från och med nu bestå av skolarbete, kul. Är dock mer eller mindre ledig hela nästa vecka så jag överlever nog. Ska ju äta grisaburgare med. Nomomom.
I love grisaburgare!
TTYL


Postat av: Emil

Gör en åt mig med :(

2011-03-31 @ 18:30:44
Postat av: Annie

Mmmh, den såg god ut...

2011-03-31 @ 18:59:47
Postat av: anton

du ska göra en till mig på lördag nöfflingen :D

2011-03-31 @ 19:18:58
Postat av: Matilda

Annie; Riktigt god var den! Mums mums mums!

Anton; Tror inte de jordgubbarna som är kvar håller till på lördag :( men vi kan ju alltid hålla tummen! :)

2011-03-31 @ 19:20:24
URL: http://missbuttercup.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...