Dåligt väder, men ingen vind kan blåsa omkull oss nu



Har haft en väldigt ovärd dag i skolan idag. I över 1 timme satt vi och lyssnade på en föreläsning om hur ett förhållande kunde se ut. Jag och Anton har varit tillsammans i över 15 månader nu så var det något jag behövde lyssna på? Näe. Var det intressant för någon annan att lyssna på? Näe.
När man väl hamnar i ett förhållande så lär man märka hur det "går till" så det behöver man inte gå på en föreläsning för att lista ut.

Men men, nu sitter jag här i mitt varma rum i myskläder och gör absolut ingenting. Ska snart äta och efter det ska jag städa mitt rum (alla skriver upp vad som händer i mitt intressanta liv hoppas jag!). Just kiddin'. 
Ska nog kolla på The imaginarium of doctor Parnassus ikväll också och glömma det kalla vintervädret.
Känns helt okej eller? Känns helt okej.

P.s.
ni är så fina och även fast det sker sällan så är alltid de kommentarer ni lämnar så himlans betydelsefulla, fina och stärkande. Megapuss till er, och till världen!


Postat av: Bessy

Hur gör du de rörliga bilderna?? :O

2011-03-11 @ 22:09:33
URL: http://bessymannen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...