Stockholm dag 1




3 av de många bilder som beskriver min dag (fler kommer självklart ut senare).

Har varit en LOVELY dag i Stockholm idag! Känns verkligen som våren har börjat slå ut här och jag hoppas verkligen att vi tar med oss vädret hem! Kollat in massor av vårkläder som gärna skulle få följa med hem kan jag ju säga! Jag kommer inte komma hem tomhänt i alla fall, det är en sak som är säker!

Jag låter dessa tre bilderna stå för hur min dag har sett ut.
Vi åkte tåg, vi kom fram, vi gick på stan, vi var i EU-huset, vi kom till vandrarhemmet och vi åt tacos (omnom!).
Jag och mina "room-mates" handlade även mat till alla 67 stycken som är med, det var...en upplevelse?
Som jag skrev tidigare kommer jag lägga ut MÅNGA fler bilder senare men internetet här på vandrarhemmet är inte det bästa så det får bli några bilder i taget.

Nu ska jag försöka sova en stund, är hur trött som helst och imorgon kommer bli ännu en fartfylld dag!
TTYL




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...