They see me rollin'



Now I'm back!
Övningskörde för 3T (nya R1, en körskola) för första gången i mitt liv idag. Gud vad nervös jag var innan jag startade! Dock visade det sig att det skulle gå ganska bra. Körkort nästa!!
Näe, kanske inte riktigt än. ÖverdrivarN var i farten igen. Men bra gick det!

Dock är det 1 år kvar tills jag kan ta körkort så fram tills dess får jag cruisa vidare på min "hela, rena, fina" cykel.
I mina drömmar är det den nya Cupcake-Monark cykeln (bilden under). Så fin, en riktig "Matilda-cykel"! 
Såg den i stan för några dagar sedan och sedan dess har jag trånat efter den!
På sadeln är det en bild på en cupcake + recept.
Sweet!

Aja, får väl drömma vidare. Kom precis hem från träningen så nu blir det till att plugga, plugga, städa, plugga!
Och lyssna på Lasse Lindh såklart!
TTYL


Postat av: Bessy

Jag övningskörde för första gången idag >_<

2011-03-22 @ 17:50:39
URL: http://bessymannen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...