31 Mars [20.28]



Tro inte att min blogg har gått och blivit en

matblogg
nu för så ligger det inte till!

Har bara lite dåligt med bilder och sånt där just nu så det är därför det blir lite "matigt" här. Ska bli ändring på det så fort som möjligt.
I promise you! :blush:
Tänkte gå ut i naturen i helgen och ta lite nya bilder tillsammans med Anton. Dock vet han inte om det än så let's keep it a secret! ;) Får hoppas på att tidningarna håller vad de lovar så det blir några bilder. Annars får den nya headern vänta ett tag till... Har massor av idéer till den nya designen så nästa vecka ska det pillas i kodmallarna!

Näe, nu börjar det bli lite väl mycket text här tycker jag! Får väl börja avrunda lite.
Men först tänkte jag dela med mig av härligaste låten just nu, kan ju vara en bra start inför de kommande 30 dagarna!
Den får mig att tänka på utlandet och kan inte sluta dansa när jag hör den.
Får hoppas på att ni också gillar dansmusik. ;)

Don Omar, Lucenzo - Danza Kuduro




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...