I väntan på ett tecken, baby, ge mig lite mer täcke, herregud




När mamma kom hem från Tyskland idag hade hon med sig dessa underbart blåa Conversen till mig.
Kan knappt vänta på att jag ska få skita ner dem till sommaren! :blush:

Då var denna helgen snart över och framför mig har jag den jobbigaste skolveckan innan sommarlovet.
Tur att de sista veckorna går fort, annars vet jag inte hur jag skulle klarat mig!
Men men, jag har mina tio säsonger av Vänner att spendera kvällarna med när Anton inte är här så jag ska nog kunna överleva trotts allt. Han åkte förresten hem för cirka 3 timmar sedan så Lasse fick ta över.
Kändes som vi behövde lite catching up. Jag älskar han !

Näe, nu ska jag plugga vidare.
TTYL




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...