Om sanningen ska fram




Bestämde mig för att dra en garderobsrensning igår - det bästa jag gjort den här veckan tror jag!
Tycker att ni också borde göra det om ni har det stökigt. Dock hittade jag inte min svarta kavaj som var orsaken till rensningen så tyvärr måste min städning fortsätta. Byrån står på tur! Vill hitta min kavaj nu!
Jag får se det positivt. Eftersom jag hitta lite kläder igår som jag inte använder längre måste jag ju fylla på med nytt!

På tal om något helt annat. Person för omhändertagande sökes!
Denna arma lilla varelse ligger nerbäddad ensam på sitt rum med "smärtor" i kropp och själ och har ingen ork till något. Du som söker ska ha goda erfarenheter inom:
- byte av dvd-skivor
- inköp av godis och läsk
Ja det var nog allt.
Känner DU dig träffad? Tveka inte utan ring, eller nae, gör inte de, luren ligger för långt bort.
Skriv här! Okej?
Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...