Feed Your Imagination

Som nog alla förstod så var det inte jag som skrev inlägget som hamnade här tidigare idag.
Var nämligen så att Gobe och Annie kände för att bloggrapea mig och ni ser ju själva resultatet.
______________________________________________________________________________________

Dagen började kanske inte på det bästa sättet, nationellt prov i matte c, men det ändrades snabbt.
Jag vann nämligen en Hoodie Buddie idag och jag kan knappt vänta tills jag får hem den.
Kommer mer eller mindre bo i den om jag känner mig själv!

Just nu sitter jag hemma hos fina Anton och äter Willy Wonka godis. Ja, ni hörde rätt!
Antons moster bor nämligen i USA och har skickat en hel påse med olika Willy Wonka godisar till oss, mums mums mums. Min favvis är utan tvekan Hoppin' Nerds.
:blush:




Men men, vi har precis sett Insidious och åhh vad bra den var! En skräckfilm från skaparna av Saw och Paranormal Activity = Wonderful! Men nu får jag nog ta och runda av. Ska upp tidigt för en liten shoppingrunda imorgon.
Godnatt mina söta läsare!


Postat av: ronja

hejsan, basebolljackan finns kvar, mejla om du e intresserad! :)

2011-05-22 @ 12:24:51
URL: http://ronjaaa.webblogg.se/
Postat av: coco

Hej matilda!

Man kan säga att stl 31 är ungefär som L. Annars kan man mäta runt midjan vad man har för mått.



31 tum = 78,5 cm (runt midjan)

2011-05-22 @ 12:37:31
URL: http://cocossweetsweetthings.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...