Answers #2

J e n n i f e r.
Q: Varför börja du blogga? Favoritfärg? Skostorlek?
A: Det finns egentligen ingen anledning till att jag börja blogga. Läs mer om det bland mina andra svar. Min favoritfärg är rosa, silver och svart, men tycker att de flesta färger är fina och härliga. Jag har 37/38 i skostorlek.

Anonym.
Q: händer ikväll sötnos? =)
A: Ikväll ska jag fortsätta med att svara på mina frågor samt lyssna på fin musik. Blir antagligen en och annan timme som spenderas med skolböckerna också och har jag tur blir det även lite mys med "J".

Mli.
Q: Vad är meningen med livet enligt dig ?:)
A: Meningen med livet är att få älska och känna sig älskad, att få vara lycklig helt enkelt. Och tacos såklart.

Frida Johansson.
Q:
Snygg blogg! Är du en sådan person som byter kille ofta eller är du en sådan som gillar en kille länge? kram!
A: Skaffar jag en kille så håller det länge. Senaste förhållandet jag var i varade i 19 månader och innan dess var jag på g med en kille i 1 år. Att byta kille ofta är inget för mig.

'' J '' aka din pojkvän :)
Q:
Hej älskling! :) Har en fråga ;) Varför valde du just mig? Asså varför vill du va tillsammans med mig? Vad fick dig välja mig? Puss baby min! <3
A: Hej på dig också älskade! Jag valde dig för du fick mig att le bara genom att skriva till mig. Du är alltid dig själv och jag trivdes med dig innan vi ens hade träffats. När väl dagen var kommen så fanns gnistan där. Du var så vacker och jag var så upptagen med att titta på dig när du inte märkte det. Egentligen visste väl båda redan innan första ordet var sagt att det skulle vara vi? Du får mig att vara mig själv och det händer väldigt ofta att jag kommer på mig själv med att drömma mig bort till din lukt, dina ögon, dina smala armar och ditt hår.  Vi är som natt och dag men ändå så rätt, därför älskar jag att vara din. Din flickvän.

Linda
.
Q: Vilka serier på tv följer du? Vad väljer du...bara bilder eller bara text på en en blogg?
A: Jag följer faktiskt inga serier medan de går på TV, jag köper boxarna istället och sen kör jag maraton. Men mina favoritserier är Vänner, Dexter, Desperate Housewives och Sex and the city. Att välja mellan en blogg med bara bilder eller bara text beror väldigt mycket på stilarna. Det måste vara intressant, inget ”idag gjorde jag det bla bla bla” hit och dit. Det måste finnas lite variation. Men om jag måste välja väljer jag nog en blogg med fina texter framför en blogg med fina bilder.

Jennifer.
Q:
Hur svarar du i telefon :)?
A: Kriiiillleee

Annie.
Q: kan du inte göra ett videoblogginlägg?
A: Kära Annie! Det där med videoinlägg känns inte riktigt som min grej och stil, men ska ha det i tankarna!

Ida R.
Q: - Om du vann 10 000 kr, vad skulle du göra med de pengarna då?
- Om du fick 3 önskningar, vad skulle du önska dig då?
- Har du någon som du ser upp till, ex en släkting? Om du har, berätta gärna varför!
A: Om jag vann 10 000 kr skulle jag antagligen handlat upp det mesta, kanske sparat en liten del och bjudit ut J på en dyr dejt. Skulle inte varit helt fel i alla fall! Om jag fick 3 önskningar skulle jag önskat att jag blev rikare än Gud, att mina nära och kära skulle förbli friska och glada och sen skulle jag antagligen önskat mig ännu mer pengar, för pengar gör en lycklig. Jag har två personer som jag ser upp till och det är mina två bröder Alexander och Andreas. De har lärt mig allt jag kan och dessutom alltid funnits där för mig.
De är guld värda!

Mathilda.
Q:
Vilken är fin favoritlåt just nu? Skulle du inte kunna länka till dina bästa spotifylistor?
A: Min favoritlåt just nu är ”Maskinen-Krossa Alla Fönster”, tyvärr finns den inte på youtube än eftersom den är himlans ny (hade premiär idag) men på spotify finns den så lyssna och njut! Självklart skulle jag kunna länka till min spotifylistor men fixar ett inlägg med dem istället så håll utkik! 

Amanda, Amelia m.fl.

Q: Var du någon sin otrogen mot anton? Vill du ha tillbaka han? Är det med J bara en tröst eller reserv om du skulle få tillbaka anton? jag är jätte fundersam över varför det slutade och varför det blev J Kan du inte Skriva vad som hände mellan dej och anton ni var så söta?? Varför tog det slut med Anton? O.S.V.
A: Just get over it!

Anonym
.
Q: Var brukar du handla dina kläder? Vilket är ditt favoritplagg? Hur kommer du klä dig i höst?
A:
Jag brukar handla mina kläder i alla ”vanliga” affärer så H&M, Bikbok, Gina Tricot o.s.v. Händer ibland att jag skickar iväg beställningar till lite ”ovanliga” affärer men det händer bara ibland. Resten av frågorna tror jag att jag får återkomma till i ett annat inlägg så stay tuned!


Postat av: Sofia - Tävlingar på gång!

Var med och tävla om en valfri produkt gjord på naturliga ingredienser, den avslutas imorgon!

http://smnmode.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-valfri-produkt.html#comment

Postat av: HHANNAA - Foto/Mode/Vardag

sv: tack!

planer för kvällen?:)

2011-10-08 @ 15:29:10
URL: http://hhannaa.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...