121212, hurray!

 
Jisses vad skönt det var att sluta tidigt idagHade en utmärkt tisdag igår, party mitt i veckan med fint folk (kanske så att ni vill se bilder på våra utklädningar imorgon?), så på grund av den sena natten kändes det otroligt skönt att för en gångs skull ha en helt oplanerad dag. Kan inte minnas när jag hade det senastBorde egentligen letat julklappar så att jag inte är ute i sista sekund som vanligt, men om jag känner mig själv rätt så kommer jag att stå där någon dag innan och ha panik. Har inte lust att trängas i affärer till uttjatad julmusik helt enkelt. Fyfan. 
 
Mmmmhmmmm.... Sååååaaattteeee......
Jag är medveten om att ni har fått vara utan mig lite för mycket den senaste tiden och jag är verkligen ledsen över den trista frånvaron, men det finns flera anledningar till det!
* Skolan tar upp ungefär 16 timmar/dygn. 
* Myser med världens finaste pojkvän när jag får tid över, pojken som jag förövrigt har varit tillsammans med i 2 månader nu 
* Livet kommer helt enkelt i vägen. 

& på tal om vår månadsdag så fick jag livets absolut finaste (i icke materiell väg) present. Pojken själv kom på oväntat besök. Så så fint. Men blir till att pussa vidare på honom nu!
Over and out!

Postat av: Jessica

hoppas allt är bra med dig! Var gärna med på min tävling på bloggen! Gissa artisten :D

2012-12-15 @ 14:58:06
URL: http://www.welife.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...