Buzzador

 
Fick den stora äran att vara Buzzador för Dove Pure & Sensitive body lotionHimlans kul att få testa en ny produkt på marknaden samtidigt som man får dela ut den och prata med folk om den. Har du några frågor så kan du ställa dem i kommentarsrutan så ska jag försöka svara på dem! 
 
Under vintern är det nog inte särskilt ovanligt att våra svenska kroppar blir torra och huden spricker, därför är det viktigt att vi tar hand om huden extra mycket då. Det viktigaste och bästa är att ge huden mer näring och fukt. Själv tycker jag att Doves nya serie, Pure & Sensitive, är ett fruktansvärt bra alternativ.
Dove Pure & Sensitive är Doves mildaste serie någonsin och speciellt framtagen för känslig hud. Som buzzador märkte jag snabbt hur min torra vinterhud återfick friskhet, naturlig lyster och mjukhet. De fem produkterna i serien är dermatologiskt godkända och ger näring på djupet. 
Läs mer om produkterna här.
 
Vill du också bli en Buzzador och buzza dina vänner? Registrera dig här, så kanske du också kan få chansen att prova massa roliga saker! Som Buzzador får du erbjudanden om kampanjer som du och dina vänner får prova på och som du sedan rapporterar om, bra eller dåligt. Definitivt värt att testa!
 
Dove Pure & Sensitive får 3,7 / 5 toasters av mig! Kunde haft lite roligare doft.
Hugs & Kisses / Yours truly
 

Postat av: EMMAS!

vad roligt:D

2013-01-22 @ 22:10:52
URL: http://eemma.se/
Postat av: Kashaya

Testade också den.=)

2013-01-26 @ 23:21:02
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...