För hon har olja i sitt hår

3 hårfavoriter just nu

1. 
Moroccan Oil Light - Mirakelkuren som tagit världen med storm och även mitt hår börjar för en gångs skull bli lent, fint och glansigt. Moroccan oil light är (precis som det låter) en lättare variant för blont & tunnare hår som inte tynger ner lika mycket som originalet gör. En flaska går av på cirka 350 riksdaler, dock finns det flera billigare alternativ från bland annat Lee Stanford och Proffs.

2. Björn Axén, Cool Silver shampoo – Himla underbar mot håret! Tar bort de gula tonerna i blont hår och ger istället en svalare nyans. Krävs inte alls mycket för att se stor skillnad = flaskan är oerhört dryg. 
 

3. Schwarzkopf, Osis Style Shifters – Som Osis Dust it fast i flytande form och med doft av hallon/sliskigt/sött/gottDessutom känns inte håret alls lika flottigt som när man använder Dust it så detta är en solklar favorit när det kommer till att styla håret

Vilka är era tre favoriter denna vecka? 


Postat av: Anonym

vart kan man hitta björn axen? :)

2013-01-08 @ 21:20:38
URL: http://mirellas.se
Postat av: Amanda

Bra tips^^

2013-01-09 @ 09:00:46
URL: http://aamandasphotos.blogg.se
Postat av: Night Flies

Jag har moroccan oil men för curly hair så jag kanske ska prova den där light istället eftersom att jag inte gör lockar så mkt numera och mitt hår är ju både blont och tunt numera så

Postat av: Michaela

Moroccan Oil är min räddning

2013-02-20 @ 17:26:50
URL: http://vintagegroupie.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...