Life ain't always easy, everyday we're survivors!


Fjärde dagen på det nya året men det första inlägget här på bloggen och det enda jag kan säga är: shit pomfritt att det redan är 2013Det nya året firades in med livets finaste pojke, champagne och citronvin för att senare invigas med en lugn dag i soffan tillsammans med mycket vatten iklädd mysiga kläder. Hade planerat att skriva långa inlägg om att ni skulle "embrace each day" nu när lovet närmade sig sitt slut och att go bananaz här på bloggen nu när jag verkligen hade tid. Men blev det så? Näe of course my horse. Of course It didn't... Istället blev jag magsjuk och mer än så behöver jag väl inte sägaHar i alla fall återfått lite krafter nu och då mitt huvud sprudlar av idéer så tänkte jag lägga några timmar på att förbereda massa bra inlägg så den här jäkla bloggen kommer igång igen.
Ni får gärna be om inlägg ni vill läsa så ska jag se till att fixa det.
 
Emellanåt krigar jag förövrigt med koder här för att få ordning på designen, tänkte att det kanske var dags för en uppdatering efter 1,5 år. Mhhhmmm såååaaatteeee..... Ha en fortsatt trevlig fredagskväll mina sötrumpor och håll utJag kommer snart hitta tillbaka till er och då bättre än någonsin
Hugs & Kisses. Yours truly

Postat av: K I M M Y

älskar din blogg och din stil!

2013-01-14 @ 13:58:36
URL: http://kimmily.blogg.se
Postat av: Sanna

Superfint :)
Jättefin blogg du har :D

2013-02-22 @ 16:52:25
URL: http://FotbollsSanna.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...