Wishbone

Necklaces by Marc Jacobs. source.

Kan inte minnas när jag såg Marc Jacob's Wishbones första gången men jag minns att det var kärlek vid första ögonkastet och sedan dess har jag drömt om att få ha ett hängandes runt halsen. Faller lätt för enkla smycken och dessa halsband ingår trots allt i den kategorin vilket ger dem full pott om ni frågar migTyvärr är jag aldrig i närheten av någon Marc Jacobs affär så tog mig friheten att köpa mig en kopia @ Gina Tricot istället,
antagligen något vänligare mot plånboken.
 
Vad tyckte ni förresten om mitt "3 favoriter just nu"-inlägg? Bra/Anus? Något jag borde fortsätta med?
Något som bör återkomma varannan veckaEn gång i månaden?
Give me some feedback honeys! 

Postat av: Biskvi!

Toppenbra idé med "3 favoriter"!! Något som borde komma varannan vecka eller när du hittat något kanonbra! :D

Superkul att du börjat uppdatera mer förresten! saknat dina inlägg jue!

Puss ;)

2013-01-09 @ 21:04:04
Postat av: Linnéa

Tackar :) Gud så snygga halsband :D

2013-01-09 @ 22:00:56
URL: http://linnealiebig.blogg.se
Postat av: Ida

Hej! Jag såg att du lämnat en kommentar på min gamla blogg (idasdiary) angående shortsen som du gör. Kan du inte maila mig så kan vi prata lite?
MVH Ida

2013-01-09 @ 23:09:37
URL: http://behindeveryman.se/ida
Postat av: Yuki Yoursic

Snygga :)

2013-01-10 @ 01:53:24
URL: http://yukiyoursic.blogg.se
Postat av: Nightflies

Jättesnygga



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...