Kiss Kiss Bang Bang

Sweater from Gina Tricot // Neklace from Ur&Penn // Beanie from H&M // 
 
Förlåt för sämst uppdatering i helgen men åkte till Hässleholm i fredags och kom inte hem förrän igår. Har umgåtts med familj och vänner samt varit på kalas så valde helt enkelt att ta ledigt från allt annat, kan vara ganska skönt ibland. Lyckades i alla fall haffa mig en ny beanie från H&M under min vistelse i Skåne och jag är supernöjd! Måste säga att jag älskar höstens mösstrend
 
Näe, nu ska jag krypa ner under täcket med min pojke och se på någon mysig film.
LOVE 

Postat av: Sofie

Så snyggt :D

2013-10-03 @ 21:31:18
URL: http://missmusicnonstop.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...