She moves in her own way

 
Sitter och pluggar för fullt här hemma (eller ja, gör bilder på mig själv i Illustrator som jag så snällt bjuder på trots att de inte är 100% färdiga) medan min söta sambo spelar GTA V. Ska dock alldeles strax gå och lägga mig men tänkte först uppdatera er lite om läget härHar (som alltid) sjukt mycket i görningen denna höst och en av de största förändringarna just nu är ett bloggbyte, mer information om det kommer när det närmar sig, och skulle behöva lite hjälp med namn till min nya blogg.
 
Känner att MissButtercup inte riktigt passar in längre så vad tycker ni kan passa? ByTilda? Tildas? 
I'm in big need of some help!!
 

Postat av: Marcus

Hej,

Vad har du för mailadress man kan nå dig på?

Mvh
Marcus

2013-10-15 @ 21:58:43
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Wow, duktig du är!

2013-10-17 @ 21:49:51
URL: http://trueborn.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...